Kadsfug (yea kadsfug)

#1

ok cool
this … when i log on here (rarely) i wanna Share my Life so u know what ? that’s what’s finna happen. a month ago i went to the panic! at the disco concert in milwaukee and bruh … LEGEND . i cried like one billion times because ive been listening to them for like … 4/5 years it just felt like jesus . i’ll post some pics/videos when i get back home & on my phone. OH and this june i’m gonna be seeing ptx in green bay (wi) and BRUH IM PUMPED . i feel like 2019 is just turning into my jesus year … anyway i wish i would’ve been able to see red velvet in chicago but chicago is kinda far away but my friend khloe saw them and send me pics + video so yea . i just finished this assignment yesterday that Mayhaps was the assignment that i had to spend the longest amount of time on EVER but now it is done … 12 pages of china goodies. also i’ve been ice skating a lot recently and i’m good omg catch me in the olympics . okay that’s all i have to say WAIT nvm … it’s my friends marah bday today so if whoever reads this can say happy birthday marah under this … u will live forever … okay thanks 4 reading n good bye !!!

6 Likes
#2

also ask me for my opinions on stuff because i have really unpopular opinions about some things and it’s fun to make people dislike me for my opinions

3 Likes
#3

b/c that happens all the time at school lol

3 Likes
#4

Hi! I’m back! Congrats! :two_hearts:

3 Likes
#5

Ooh, do you think you could skate to a panic! song?

3 Likes
#6

Hi!!! So happy to hear from you! I’m glad to hear life is going very well in 2019 for ya! I’m so jealous that you got to see P!ATD !!

What do you think of the band Set it Off?

2 Likes
#7

hello !!! i can definitely skate with one ON but like make a routine? if that’s what ur asking? yea nah

1 Like
#8

hey !!! yes i hope it is going well for u 2!!

in 2015/16 i used to listen to set it off a lot but i haven’t recently at all (if they have any new music)
do you have a recommendation for any newer songs for me?

2 Likes
#9

Killer in the mirror is really good

2 Likes
#10

Never say never! Maybe one day. What song would you do in a routine?

2 Likes
#11

thanks !! i will check it out when i get home

2 Likes
#12

uhhhhhh idk man

1 Like
#13

listening to nct whiplash but ur in the bathroom of a party . Felt That anyway follow me ln Instagram

1 Like
#14

ok i’m at school right now and i just finished one of my exams ZZZ
super bored LOL someone entertain me please

3 Likes
#15

hello i want to eat pizza also TOMORROWS MY BIRTHDAY!!!

3 Likes
#16

i have two p!atd vinyls now so i’m super happy abt that :slight_smile:

1 Like
#17

ew why did it auto emoji i need to turn that off :))

1 Like
#18

hi people who know anything about health or bones i don’t know
so today i was being stupid and i really hurt my knee and it hurts to walk and stuff now and really just do anything with my right leg
so i looked at my knee ann compared my knees and you know how it’s like… your center knee bone and then the dips on the side? on my bad knee it’s like the bone is shifted all the way to one side and then the other side is just… flat i don’t know. should i go to a doctor am i gonna die from knee disease LMK

#19

Can I see a picture of the hurt knee as well as one side by side? If you lightly touch it with two fingers (index and middle) can you move the bone? Is it swollen? Knees are my favorite joint! I cracked the cartilage in my right one so I know what they look at.

1 Like
#20

yes i can send you some when i get home (within the hour) omg right knee twins!!!